ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    להתקדם אל משקפיים המולטיפוקל

    רבים מהאנשים נדרשים למשקפיים עבור שיפור הראייה לרחוק ולקרוב כאחד. על מנת לשדרג את איכות חייהם ולמנוע את חוסר הנוחות והטרחה שבהחלפת זוגות משקפיים, אנו באופטיק EYE מציעים התאמת משקפי מולטיפוקל. זאת, לרבות אפשרות לעיצוב אישי וגם מחירים משתלמים במיוחד.

    מהן משקפי מולטיפוקל

    בעוד שמרבית זוגות המשקפיים נועדו להעניק פתרון לטווח ראייה אחד, כלומר לקרוב או לרחוק, עדשות משקפי מולטי פוקל שאנו מתאימים הינן רב מוקדיות. כלומר, משקפיים מולטיפוקל מצוידות בעדשות מיוחדות בעלות מספר מוקדי ראייה, המעניקות פתרון אידיאלי לנדרשים לטווחי ראיה שונים וחוסכות את הצורך ביותר מזוג משקפיים אחד. חלקה העליון של עדשת מולטיפוקל מיועד לראייה מרחוק, אזור הביניים בעדשה מיועד לעבודה מול מחשב ובחלקה התחתון העדשה מיועדת לראייה לקרוב, כאשר המעבר בין שלוש טווחי הראייה בעדשה זו הינו הדרגתי. יש לציין כי סוג זה של משקפיים אינו מוצר חדש בשוק, אך איכות העדשות כפי שתמצאו אצלנו משתפרת ומעדכנת כל הזמן.

    הצורך במשקפי מולטיפוקל

    באופן טבעי וכחלק מהזדקנות גוף האדם, גם מערכת הראייה שלנו נחלשת עם השנים ומאבדת מחדותה ואיכותה. מדובר בתהליך המתרחש לרוב בעשור הרביעי של חיינו, המכונה בעגה המקצועית פרסביופיה, ובו נחלשת יכולתה של העין להתמקד בפרטים קטנים במרחק קרוב, דבר המפריע במיוחד לקריאה. מנגד, קושי בראייה למרחק הינו תופעה נפוצה באוכלוסיה בכל הגילאים. כפועל יוצא מכך, אנשים הסובלים מבעיית ראיה למרחוק, כשעם הגיל מצטרפת לכך גם בעיית ראיה מקרוב, נדרשים להתאים ולרכוש משקפי מולטיפוקל.

    התאמת משקפי מולטיפוקל

    כל לקוח המגיע אלינו והמעוניין ברכישת משקפי מולטיפוקל זוכה להליך התאמה מקצועי. ההליך מבוצע על ידי אופטומטריסט מוסמך ומנוסה וכולל בדיקת ראיה מקיפה בעזרת ציוד מתקדם ואיכותי. בבדיקה ייבחנו כישורי הראיה של הלקוח לטווחים קצרים, ארוכים ובינוניים. לאחר מכן, מותאמת ללקוח מסגרת ועדשות ונלקחות מידות מדויקות עבור גובה התקנתן של העדשות, המרחק בין אישוני העיניים ומיקומן ביחס למסגרת המשקפיים. בנוסף, התאמת משקפיים מולטיפוקל שאנו מבצעים לוקחת בחשבון את אורחות חייו וצרכיו האישיים של בעליהן. העדשות מספקות את פתרון הראייה האופטימלי לעידן החיים המודרני מרובה המסכים, עדשות כדוגמת צייס, רודנשטוק וסוויסקואט.

    עם נתונים אלו אנו נתכנן עבורכם את הזמנת העדשות למשקפיים תוך התחשבות בפרמטרים שונים, כדוגמת רוחב תעלת העדשה, בהמשך, נזמין עבורכם עדשה בהתאמה אישית עם ציפוי איכותי ומתקדם כדוגמת הציפוי החדשני stress free המפחיתות ומחזיקות את האור הכחול המזיק. כל זאת, במטרה לספק לכם זוג משקפיים נוח ואיכותי עם התאמה מושלמת ורמת הסתגלות גבוהה ומהירה.

    משקפי מולטיפוקל במחירים משתלמים במיוחד

    חשוב לדעת כי בכל הקשור אל משקפיי מולטיפוקל מחירים המוצעים בשוק אינם זולים, וזאת בלשון המעטה. ואולם, אנו באופטיק EYE מציעים לכם על משקפי ראיה מולטיפוקל מחירים חסרי תקדים. למעשה, אנו כה בטוחים במבצעים שלנו עד שאנו מציעים לכל לקוח המעוניין ברכישת משקפי מולטיפוקל לבצע השוואת מחירים מול חנויות אופטיקה אחרות. לאחר שביצעתם על משקפיי המולטיפקול השוואת מחירים אתם מוזמנים לשוב לאופטיק EYE להתאמה מקצועית של המוצר, ולרכישתו בעלות שאין כדוגמתה בשוק.

    להזמנות ומידע נוסף: המעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולהזמין מאיתנו זוג משקפי מוטיפוקל איכותיות בהתאמה אישית, מוזמנים ליצור קשר עם אופטיק EYE בכל עת ואנו נשמח לכוון ולייעץ לכם בנושא.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כאן תופיע כותרת

      דילוג לתוכן