ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מבחר מסגרות משקפיים אופנתיות

    באופטיק EYE תוכלו למצוא מבחר עשיר של מסגרות משקפיים אופנתיות וממותגות. בין אם אתם מחפשים מסגרות למשקפי ראיה או מסגרות משקפיים לילדים, אצלנו תוכלו למצוא את מבחר הדגמים של מסגרות למשקפיים 2015 והשנים הבאות. עוד יש לציין, כי מסגרות משקפיים שאנו מציעים עשויות מחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק, ומגיעות בשלל סוגים, צורות, צבעים והדפסים.

    מסגרות משקפי ראייה משלל חומרי גלם

    אצלנו תוכלו לרכוש מסגרות למשקפי ראייה העשויות מקשת רחבה של חומרי גלם איכותיים, קלי משקל ומתקדמים:

    • מסגרת משקפי ראייה ממתכת – עשויה פלדת אל חלד קלת משקל, חזקה ויעילה לשימוש.
    • מסגרות טיטניום – נחשב לחומר החזק והקל ביותר עבור מסגרות של משקפיים.
    • מסגרות פלסטיק – עשויות מפולימרים מתקדמים, כדוגמת חומר פלסטי המכונה CA שמאופיין בגמישות לצד חוזק רב.

    כל סוגי התפיסה לעדשות משקפיים

    אנו מחזיקים במבחר עשיר מסגרות למשקפי ראיה, עם כל סוגי תפיסת העדשות הקיימים:

    • מסגרת מלאה למשקפיים – עוטפת את העדשה בשלמותה ועשויה ממתכת או פלסטיק. מסגרות אלו נחשבות כמועדפות עבור מספרי מינוס גבוהים ומספרי פלוס דקים, וכן עבור שימוש בעדשות העשויות מזכוכית.
    • חצי מסגרת משקפים – החלק התחתון נטול מסגרת כשעדשות המשקפיים מוחזקות בעזרת חוט ניילון שקוף ומאוד חזק. החוט מהודק על מסילה מיוחדת הממוקמת בתוך העדשה. מסגרות אלו עשויות לרוב ממתכת והן מיועדות עבור עדשות פלסטיק עמידות שאינן נוטות להישבר.
    • מסגרות משקפיים ללא מסגרת – או הן מסגרות קלות משקל שפחות נראות על הפנים, ובהן העדשות מחוברות למסגרת באמצעות ברגים או ניטים מיוחדים.

    שלל צורות של מסגרות

    בחנות שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי הצורות והגדלים של מסגרות, המתאימות לסוגי פנים שונים. ראוי לציין כי חשוב לבחור מסגרת משקפי ראייה בה הגבות יוצאות מעל לקו העליון. כמו כן, מומלץ לבחור במסגרת בעלת צורה הנוגדת את תווי הפנים. כך למשל, לתווי פנים מלבניות ומאורכות יתאימו מסגרות אובאליות, מסגרות מלבניות רחבות, או מסגרות חתוליות. מנגד, עבור תווי פנים מעוגלים עדיף לבחור במסגרות בעלות צורה מלבנית וצרה, או בעלות צורה מרובעת. בנוסף לכך, אנו מחזיקים מסגרות משקפיים בשלל צבעים, הדפסים וגוונים המתאימים לכל גוון של עור פנים, לכל אישיות ולקשת רחבה של צרכים ומטרות. בכל מקרה וצורך עומד לרשותכם צוות מנוסה ומיומן, שישמח לסייע בבחירת מסגרת המתאימה ביותר עבורכם.

    מסגרות משקפיים ממותגות במחירים משתלמים

    אם אתם מחפשים מסגרות משקפים מותגים, באופטיק EYE תוכלו ליהנות ממבחר מסחרר של מותגי על המובילים בעולם. אצלנו תמצאו מסגרות משקפים מותגים כדוגמת רייבן, ורסצ'ה, פולו ראלף לורן, פורלה, אסקדה, טום פורד, למטה, פרינס. בנוסף, אנו מציעים ללקוחותינו על מסגרות למשקפיים מחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד.

    להזמנות ופרטים נוספים הינכם מוזמנים ליצור קשר עם אופטיק EYE לקבלת לבת מידע נוסף, ולהזמנת מסגרות משקפיים איכותיות.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כאן תופיע כותרת

      דילוג לתוכן