ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    משקפי ראייה לילדים

    הצוות המקצועי של אופטיק EYE בעל ניסיון עשיר בהתאמת משקפי ראייה לילדים, ובהתנהלות אדיבה וסובלנית עם הגילאים הצעירים. בנוסף לכך, אנו מציעים מבחר עשיר של משקפי ראיה לילדים עם דגמים אופנתיים ובשלל דגמים צורות וצבעים.

    בדיקת ראייה לילדים

    הורים רבים מתלבטים בשאלה, האם ילדם סובל מלקות ראייה. על מנת לקבל מענה מקצועי ומדויק הינכם מוזמנים להגיע לקליניקה שלנו לביצוע בדיקה בעזרת המכשור המתקדם ביותר בעולם. נוסף לבדיקת ראייה אצלנו בקליניקה מבצעים בדיקות מיקוד ראייה לילדים. חשוב לציין כי במידה ולקות ראייה בקרב ילדים אינה מאובחנת בזמן, היא עלולה להוביל לקשת רחבה של תופעות לוואי. כך למשל, ילדים אלו יכולים לסבול מכאבי ראש, עייפות, חוסר אנרגיה, חוסר ריכוז ובעיות התנהגות. כמו כן, ילדים הסובלים מבעיית ראיה נוטים לקרב חפצים לעיניהם או לעצום עין אחת, וכמו כן הם עלולים לסבול מעיניים מגרדות או דומעות. לכן, בכל חשד ללקות ראייה חשוב להגיע אל מכון אופטיקה לילדים מוסמך ומקצועי.

    בחירה נכונה של משקפי ראיה לילדים

    יש להבין כי בחירת משקפי ראיה לילדים שונה באופייה מזו של מבוגרים, והיא מורכבת מהפרמטרים הבאים:

    1. ילדים הרבה יותר פעילים ממבוגרים ושעות רבות במשך היום הם זזים, רצים, משחקים ומשתוללים. לכן, בתור התחלה אנו ממליצים על רכישת משקפי ראייה לילדים עם עדשות פלסטיק מאוד חזקות ועמידות. העדשות החזקות יבטיחו את עמידות המשקפיים לאורך זמן, וכמו כן ימנעו פגיעה בעיני הילד עקב שבירה.
    2. במידה ומדובר בילדים פעילים וספורטיביים במיוחד, כדאי לרכוש להם מסגרת משקפיים בעלת קפיץ ייחודי המורכב מאחורי האוזניים ומונע את נפילתן.
    3. יש לבחור במסגרת בעלת אף סיליקון מלא, או אף שהינו אורתופדי, ובכל מקרה יש לוודא כי המסגרת אינה מותירה סימן על האף.
    4. על מסגרת המשקפיים לכסות את כל שטח הראייה של העין, מתחת לארובות העין ועד לגבות.
    5. יש לבחור במשקפיים קלות משקל ונוחות לשימוש.

    חשוב לציין כי כל לקוח המגיע אלינו יזכה לסיוע מלא ומקצועי בבחירה נכונה של משקפי ראייה עבור ילדו.

    משקפי ילדים מעוצבים ואופנתיים

    ברשותנו מלאי מגוון ואיכותי של משקפי ראיה לילדים יפות, מעוצבות ואופנתיות, המוצעות בשלל דגמים, צבעים, הדפסים ואיורים. אנו נסייע לכם בהתאמת זוג המשקפיים הנוח וההולם ביותר לילדכם, אשר יעניק לו חזות אופנתית ויתרום לשיפור תדמיתו ובטחונו העצמי. בין היתר, תוכלו למצוא אצלנו דגמי משקפי ראייה לילדים של מותגי על ביניהם MIRA FLEX , SWING , JOY וכן משקפי ראיה לילדים של חברת BEN.X.

    חשוב לכם לזכות בשירותי אופטיקה לילדים מטעם מומחים? רוצים לרכוש לילדכם משקפי ראיה או שמש איכותיות, טובות ומחמיאות? אם כן, הינכם מוזמנים ליצור קשר עם אופטיק EYE להתאמת זוג משקפיים נאות ולקבלת מידע וייעוץ מקצועי נוסף.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כאן תופיע כותרת

      דילוג לתוכן