ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כשמחפשים אופטומטריסט טוב חשוב לפקוח את העיניים

    אנשים רבים זקוקים בימינו למשקפי ראייה, עדשות או סובלים מבעיות ראייה ומחלות ראייה שדורשות טיפולים אחרים. לצערנו, לא כולם יודעים ששוק האופטומטריה הוא שוק פרוץ, זאת בניגוד לתחום רפואת העיניים.

    מחקרים שבדקו את הנושא גילו שבלא מעט חנויות שמעידות על עצמן שהן מתמחות באופטיקה עובדים אופטומטריסטים שלא עברו הסמכה כך שאותם מוכרים רק מציגים את עצמם כאופטומטריסטים. התוצאה של ההטעיה היא ביצוע בדיקות שגויות שפוגעות בבריאות העיניים של הנבדקים. במקרים בהם המשקפיים אינם מתאימים למטופל הוא עלול לסבול מסחרחורות, בעיות ריכוז, כאבי ראש, עיניים אדומות וסטרס, כשמדובר על אנשים שרכיבים משקפי ראייה במהלך הנהיגה מדובר על סכנת חיים.

    איננו מספרים לכם את הדברים הללו כדי להדאיג אתכם אלא רק כדי ליידע אתכם ולסייע במניעת טעויות קריטיות.

    אז מה חשוב לבדוק כשמחפשים אופטומטריסט?

    כדי למנוע מצב בו הבדיקות יהיו שגויות והמוצרים שירכשו לא יהיו מתאימים יש לוודא שהאופטומטריסט אליו הולכים עבר הסמכה ולמד אופטומטריה במוסד אקדמי. כמו כן, יש לוודא שבעל המקצוע מחזיק ברישיון מטעם משרד הבריאות.

    אם אתם גרים באור יהודה למשל סביר להניח שתחפשו אופטומוטריסט אור יהודה ולאחר מכן חנות אופטיקה באור יהודה. ייתכן שגם תמצאו אופטומוטריסט באור יהודה שעבר הסמכה וכן חנות אופטיקה אור יהודה שמציעה אביזרים איכותיים אך במידה שתגיעו אל OpticEye ‏ביהוד תוכלו להיות בטוחים בכך.

    OpticEye ביהוד – מה יש לנו כאן?

    את OpticEye שמצאת ביהוד מנהל האופטומטריסט שי בקל שהוא אופטומטריסט קליני שהוסמך על ידי משרד הבריאות. שי מחזיק בתואר ראשון מטעם אוניברסיטת פנסילבניה ועוסק בתחום מעל 18 שנה.

    הקליניקה של שי מכילה מכשור מקצועי ומתקדם בלבד כך שניתן לבצע מגוון סוגים של בדיקות ראייה.

    ב- OpticEye תמצאו שפע מוצרי אופטיקה איכותיים במחירים משתלמים ובהנחות משמעותיות משום שהקליניקה משתפת פעולה עם קופות חולים שונות. תוכלו לרכוש במקום עדשות מגע, משקפי ראייה ממיטב המותגים, משקפי שמש מעוצבים ואביזרים נוספים באיכות ללא פשרות.

    צוות הקליניקה ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם למצוא את האביזרים המתאימים ביותר עבורכם.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כאן תופיע כותרת

      דילוג לתוכן