ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    להפסיק לסבול מבעיות הראייה

    בעידן המודרני יש כמעט לכל אחד לפחות מחשב ומכשיר נייד ואנו מבלים שעות רבות מול אותם מכשירים שעלולים לפגוע לנו בעיניים. כמובן שחלק מהאנשים נולדים עם בעיות ראיה ומחלות עיניים שונות שכן אלו יכולות לעבור בתורשה. בין הפרעות הראייה שיכולות לעבור בתורשה ניתן לציין את בעיית קוצר הראייה ואת בעיית רוחק הראייה, במקרים בהם יש לשני ההורים רוחק ראייה או קוצר ראייה יש לילדים שלהם סיכוי של 25%-50% לסבול מבעיות אלו.

    לא להזניח את חוש הראייה

    אז נכון, לא תמיד נחמד להתהלך עם משקפי ראייה אך ברור שעדיף להרכיב את המשקפיים ולראות טוב מאשר לסבול מראייה לקויה שפוגעת בכל מישורי החיים. מעבר לכך – שוק משקפי הראייה השתפר מאוד במהלך השנים והיום ניתן לרכוש משקפיים יפים ומעוצבים וכמובן – עדשות מגע.

    אם אתם סובלים מבעיות ראייה חשוב שלא תדחו את הבדיקה והטיפול ושתיגשו אל אופטומטריסט מקצועי כדי לבדוק מהו מקור הבעיה וכיצד ניתן לטפל בה באופן שייטיב עם חייכם.

    למצוא את האופטומטריסט האיכותי שלכם

    לא תמיד קל למצוא אופטומטריסט מקצועי ולכן חשוב לקבל חוות דעת ולבדוק היטב לאיזה בעל מקצוע הולכים.

    אם אתם מתגוררים למשל בגבעת שמואל ומחפשים אופטומטריסט בגבעת שמואל וכן חנות אופטיקה גבעת שמואל משום שאתם רוצים למצוא את המקום הקרוב ביותר לביתכם כדאי שתדעו שאם תשקיעו ותצאו מהעיר תוכלו למצוא אופטומטריסט מצוין שמציע שירות מקצועי בקליניקה שמכילה גם חנות אופטיקה שעשירה במוצרים איכותיים.

    מפסיקים לחפש אופטומוטריסט גבעת שמואל ומגיעים ליהוד

    תוכלו למצוא אופטומטריסט מקצועי בקליניקת OpticEye שנמצאת ביהוד. ההגעה תחסוך לכם גם את הצורך לחפש חנות אופטיקה בגבעת שמואל. בקליניקה תבדקו על ידי האופטומטריסט שי בקל שהוא בעל מקצוע מוסמך ובעל ניסיון רב. הבדיקות יתבצעו באמצעות מכשור מקצועי ויאפשרו לכם לדעת מהו מקור הבעיה ומהו הפתרון היעיל והמתאים ביותר עבורכם.

    לאחר ביצוע הבדיקות תוכלו לבחון את אביזרי העזר שנמצאים בחנות ולמצוא עדשות מגע, משקפי ראייה מעוצבים, משקפי שמש ואביזרים איכותיים נוספים שמיוצרים על ידי היצרנים המובילים, כמובן שתקבלו סיוע בהתאמת האביזרים לצרכים האישיים שלכם. המוצרים שתמצאו ב- OpticEye נמכרים במחירים משתלמים במיוחד וניתן לקבל הנחות נוספות דרך קופות החולים.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כאן תופיע כותרת

      דילוג לתוכן