ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אבחון מקצועי ומציאת אביזרי ראייה איכותיים במקום אחד

    אם שמתם לב לכך שהילדים שלכם יושבים קרוב מאוד לטלוויזיה, מכווצים את העיניים כאשר הם מנסים לראות עצם כלשהו ממרחק או אם אתם מוצאים את עצמכם מתבוננים בסמארטפון או מנסים לקרוא ומציבים את החפץ במרחק קרוב ביותר ייתכן שיש לכם קוצר ראייה.

    לעומת זאת, במקרה שאתם או ילדכם סובלים מכאבי ראש שמתחזקים בעת קריאה – דבר שגורם להימנעות מקריאה וכתיבה או אם אתם שמים לב שהעין שלכם או של ילדכם פוזלת פנימה ייתכן מאוד שמדובר על רוחק ראייה.

    בעיה אחרת כמו מחלת עיניים בשם קרטונוס תבוא לידי ביטוי כראייה מעוותת וחסרת חדות. כמו כן, עשויים הסובלים מהמחלה להחליף משקפיים בתדירות גבוהה ולסבול מגדילה בצילינדר.

    צילינדר יבוא לידי ביטוי בהתקרבות לדפי העבודה או המחשב בעת קריאה ועבודה ובקושי לזהות עצמים רחוקים וקרובים. נוסף על הפרעות אלו קיימות בעיות ראייה נוספות ובמידה שחושדים כי קיימת בעיה אין להזניח את המצב וחשוב לפנות אל אופטומטריסט מוסמך ובעל ניסיון.

    אם יש מקום טוב ואתם יודעים שהוא קיים כדאי להגיע אליו

    אם אתם מתגוררים בנווה מונסון ומעוניינים לבצע בדיקת ראייה ובהתאם לתוצאותיה לרכוש את הפתרונות המתאימים שיכולים להיות למשל עדשות מגע ומשקפי ראייה סביר להניח שתחפשו אופטומטריסט בנווה מונסון. ייתכן שתמצאו את מבוקשכם אך לא בטוח שאותו אופטומטריסט נווה מונסון יהיה מקצועי ומנוסה וסביר להניח שבהמשך תצטרכו לחפש חנות אופטיקה בנווה מונסון כדי למצוא את האביזרים שנחוצים לכם.

    מכיוון שאופטומטריסט ואביזרי ראייה יש לבחור בקפידה חשוב שתבחרו בקליניקה מקצועית ובחנות אופטיקה איכותית. ייתכן שהקליניקות שנמצאות באזור בו אתם מתגוררים טובות אך אצלנו בקליניקת OpticEye ‏ביהוד תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים תחת העיניים הנכונות.

    OpticEye – רואים את כל הצרכים שלכם ומתאימים לכם את השירות באופן אישי

    OpticEye ‏ביהוד מנוהלת על ידי אופטומטריסט מקצועי שמבצע מגוון בדיקות ראייה ומשתמש במכשור מקצועי וחדיש. כמו כן, משווקת הקליניקה מגוון אביזרי עזר שכוללים: משקפי ראייה, עדשות מגע, משקפי שמש ואביזרים ייעודיים נוספים. כל המוצרים מיוצרים על ידי המותגים המובילים בתחום.

    אם תגיעו אלינו לא תצטרכו לחפש אופטומטריסט וחנות אופטיקה נווה מונסון בנפרד – כל השירותים שאתם צריכים ימצאו באותו מקום ויינתנו ברמה גבוהה ביותר.

    המומחים שלנו יציעו לכם אביזרים איכותיים ובהתאם להנחיותיו של האופטומטריסט. כמו כן, תיהנו ממחירים משתלמים ומהנחות רבות משום שאנו משתפים פעולה עם קופות חולים מגוונות.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כאן תופיע כותרת

      דילוג לתוכן