ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כשצריכים אופטומטריסט יש ללכת על בטוח

    אנשים רבים בכל הגילאים סובלים מבעיות ראייה, לא תמיד הם יודעים זאת. חלקם סובלים מכאבי ראש, קשיים בקריאה ורכישת ידע חדש – דבר שמפריע בכל שלבי החיים ועלול לפגוע מאוד בביטחונם העצמי של ילדים שלא מקבלים טיפול מתאים בזמן.

    במידה שאתם חושדים שיש לכם בעיה בראייה או אם אתם יודעים זאת אך צריכים לבצע אבחון מקצועי כדי להבין מהי הבעיה וכיצד ניתן לסייע לכם יהיה עליכם לפנות אל אופטומטריסט מורשה ומקצועי.

    לקבל את כל השירותים האיכותיים במקום אחד

    אם אתם מתגוררים בקריית אונו וצריכים לעבור אבחון מקצועי של אופטומטריסט כדאי שלא תתפשרו ותפנו אל בעל המקצוע הראשון שאתם מוצאים. סביר להניח שתמצאו אופטומטריסט בקריית אונו או בערים סמוכות אך לא בטוח שהוא יהיה מספיק מנוסה. לפעמים שווה להרחיק מעט כדי למצוא בעלי מקצוע איכותיים, בעיקר כאשר מדובר על איבר חיוני כמו חוש הראייה. כמו כן, לא בטוח שאותו אופטומטריסט קריית אונו יציע לכם אביזרים שניתן למצוא בחנות אופטיקה מקצועית.

    במידה שתגיעו אלינו – אל OpticEye‏ ביהוד תוכלו לתפוס 2 ציפורים במכה ולחסוך לעצמכם את הצורך לחפש חנות אופטיקה קריית אונו ובעל מקצוע איכותי בעיר מגוריכם.

    קליניקה מקצועית שמציעה מגוון בדיקות ראייה

    OpticEye‏ ביהוד הינה קליניקה מקצועית אותה מנהל אופטומטריסט קליני בשם שי בקל. האופטומטריסט המוסמך והמנוסה יאבחן אתכם באופן המדויק ביותר.

    בקליניקה מתבצעים אבחונים של מחלות קרנית, אבחון צילינדר גבוה, בדיקות לראיית צבעים, בדיקת שדות ראייה, בדיקות ראייה למשרד הרישוי ובדיקות נוספות כאשר הבדיקות מתבצעות באמצעות המכשור המתקדם ביותר כמו למשל: טופוגרפר לזיהוי מחלות קרנית, מכשיר לצילום חלקה האחורי והקדמי של העין, מכשיר לחיתוך עדשות ומכשירים מתקדמים נוספים.

    ומה לגבי האביזרים?

    הזכרנו קודם שהגעה ל – OpticEye ‏ביהוד תחסוך לכם את הצורך לחפש חנות אופטיקה בקריית אונו ואכן התכוונו לכל מילה. בחנות האופטיקה של OpticEye‏ תמצאו מגוון סוגי עדשות לרבות עדשות מגע מולטיפוקליות שניתן לעצב עבורכם באופן אישי. כמו כן, תוכלו לרכוש משקפיים שונים ומשקפיים שמתאימים לתקופה שלאחר ניתוח קטרט, עדשות ראייה, משקפי שמש מהמותגים המובילים ואביזרים נוספים במחירים הוגנים.

    הידע והניסיון שלנו יאפשרו לכם לעבור את האבחון המקצועי ביותר ולמצוא את מוצרי האופטיקה המתאימים ביותר עבורכם. במידה שתזדקקו לתיקון דחוף נסייע לכם במהירות. אתם מוזמנים להגיע אלינו ולקבל שירות מהמומחים בתחום.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כאן תופיע כותרת

      דילוג לתוכן